دکتر محمد علی عبدالله زاده

امام جمعه طبس ،معاون فرماندار و كانديداي منتخب مردم حوزه انتخابيه طبس ، فردوس ، سرايان و بشرويه در انتخابات مجلس نهم از حضور گسترده مردم در انتخابات تشكر كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري طبس ، روز شنبه 13 اسفند ماه در مراسمي كه با حضور جمع كثيري از مردم و مسئولان محلي در مسجد جامع كبير طبس برگزار شد،"يوسف وهابي كاركنده" معاون فرماندار طبس اظهار داشت : حضور گسترده مردم در واقع لبیکی دوباره بود به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی.

وهابي با بيان اين مطلب كه پیروز این صحنه بزرگ،امت اسلامی است،افزود : انتخابات نشانه عزم و استقامت ملت ایران و عرصه تعیین کننده آينده كشور است.

وي در بيان وظايف مسئولان در راستاي برگزاري انتخابات به ايجاد فضاي مناسب به منظور حضور گسترده و پر شور و نشاط مردم و جلوگیری از تلخ شدن فضای انتخابات، حرکت در مدار و مسير قانون و بدون حب و بغض ، صیانت از آراي عمومی ملت شریف و مراقبت از حقوق ملت و کاندیداها اشاره كرد.

اين مقام مسئول اظهار داشت : حکومت ایران به عنوان یک حکومت مردم سالار دینی در جهان خود را معرفی و عرضه کرد و بزرگترین وظیفه مردم شاخص قرار دادن منويات حضرت امام و مقام معظم رهبري بود که در اين انتخابات محقق شد.

وهابي تجربيات گذشته عبداله زاده كانديداي پيروز انتخابات مجلس نهم در مسند فرمانداري طبس و آشنايي به مسائل شهرستان و شناخت مردم از وي به عنوان فردي ولايتمدار را از مولفه هاي باارزش دانست و بر لزوم ايجاد فضای همکاری و همدلی بيشتر بین مسئولان تأكيد و براي عبداله زاده آرزوي موفقيت كرد.

حجه الاسلام "سيد ابراهيم مهاجريان" امام جمعه طبس از حضور گسترده مردم در انتخابات و تلاش هاي دست اندركاران و حضور كانديداها براي پرشور شدن فضاي رقابت و نيز خدمات نماينده فعلي مردم در مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشكر كرد.

رييس هيأت نظارت انتخابات شهرستان طبس تصريح كرد :در انتخابات همانطوری که امام و مقام معظم رهبری فرمودند بازنده و برنده به عنوان شخص نداریم و برنده، ملت عزیزمان بودند که با همه توطئه های دشمن و تبلیغاتش در صحنه حضور پیدا کردند و مشت به دهان دشمن زدند و کاندیداهای اصلح به نظر خودشان را به مجلس فرستادند و بازنده نيز آمریکا و انگلیس و صهیونیست و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

وي انتخابات 12 اسفند را از نظر ميزان مشاركت و نيز ميزان رأي مردم به كانديداي منتخب در اين حوزه انتخابيه كم سابقه دانست.

حجه الاسلام مهاجريان بر لزوم وحدت و هماهنگي بين مسئولان براي پيشبرد هر چه بهتر امور شهرستان تأكيد كرد.

وي تصريح كرد : روحانیت و ائمه جمعه عقد اخوت با هیچ کس به صورت مطلق نبسته اند و هر کس در هر جایگاهی تا زمانی که در مسیر انقلاب ، افکار امام و تبعیت از ولایت و خدمت بی منت به مردم حرکت کند روحانیت از او حمایت و پشتیبانی می کند.

امام جمعه طبس در ادامه با تبريك به عبداله زاده به عنوان منتخب مردم ، براي وي آرزوي موفقيت كرد.

"محمدعلي عبداله زاده" كانديداي منتخب مردم در انتخابات مجلس نهم، حضور پرشور و گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات را در راستاي لبیک به پیام مقام معظم رهبری برشمرد و اضافه كرد : مردم نشان دادند که چقدر جلو هستند و در حقيقت مردم پیروز انتخابات هستند.

عبداله زاده با تأكيد بر وحدت و انسجام خاطرنشان ساخت :باید براي پيشرفت شهرستان از ظرفیت های نیروهای مومن استفاده کنیم و سعی خواهم کرد با رفتار و گفتار و عملم بر محور وحدت تلاش نمایم.

وي صداقت و شفافیت را از خواست های مردم دانست و خدمت به مردم علی رغم وسعت حوزه انتخابیه و عمل در چهارچوب وظایف را مورد تاکید قرار داد و افزود :وحدت، صداقت و کار در سایه سار ولایت معنا پیدا می کند و باید پاسدار خون شهدا باشیم و لحظه ای از پیروی از ولایت تخطی نداشته باشیم و بر محور راه امام و رهبری کار کنیم.

عبداله زاده همچنين حفظ و پاسداری از اصول و ولایت را در اولویت خواست مردم دانست و فعالیت بر محور اشتغال و توجه به پتانسیلهای شهرستان و بخش تولید، صنعت، کشاورزی، دامداری و صنعت و توجه به بهداشت و گسترش بیمه ها.توجه به نیازهای جوانان را مهم برشمرد.

كانديداي منتخب گفت :قانون هدفمند کردن یارانه ها که دولت با جسارت انجام داد و بسیاری نمی توانستند اجرا کنند باید بخوبی اجرا شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار